Imi spune un prieten

     Un prieten foarte bun mi-a spus acum cateva saptamani... "De ce nu iti faci tu un blog in care sa povestesti despre incercarile tale de a-ti gasi persoana potrivita?"
     M-am gandit ca da, ar fi o chestie. Regret ca nu am facut acest blog mai devreme cand abia ma despartisem de M. Dar reflectand mai bine, mi-am dat seama ca am trecut prin niste clipe foarte dureroase si nu as fi avut puterea necesara sa scriu pe blog. Trebuie sa spun ca am cateva alte pagini de internet cu care ma lupt zi de zi. Nu reusesc sa muncesc la ele pe cat as dori. Inca nu m-am vindecat complet. Dar o sa povestesc pe rand. Si poate o sa fie suficient de interesant :-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră