Matematica ... Eu nu stiu din astea ...

     Cati ani am? Am 38. Acum 5 luni ex-ul meu M. se urca cu bocancii pe sufletul meu. "Daca mai ne dau o sansa de cinci ani, si nu va functiona, voi fi prea batran ca sa imi pot reface viata. Asa ca nu!" Diferenta dintre noi era de sase. Ar fi fost cu un an mai tanar decat eram eu. Ar fi avut 37 si nu si-ar mai fi putut reface viata. Eu unul vreau-nu-vreau si trebuie sa mi-o refac la 38.
     Nu mi-a placut niciodata matematica. Nu m-a atras dar cred ca nici eu nu i-am dat atentia poate cuvenita. Nu stiu, mi s-a parut cumva inutila, anosta si prea desprinsa din realitate. Si totusi, realitatea spune ca 32 plus 5 fac 37.
     Prin noiembrie, cel care de fapt mi-a dat ideea acestui blog ma invata si el o lectie de matematica: 13 ani (durata fostei mele relatii) impartit la 2 fac 6 (sa zicem). Se pare ca o lege nescrisa a despartirilor spune ca te vei vindeca complet de umbrele despartirii abia dupa o perioada egala cu jumatate din durata acesteia. Aseara aceeasi teorie mi-a fost povestita si de altcineva. Nu sună bine. Nu imi place. 38 plus 6 inseamna 44. Ca sa il citez pe tot pe el, prietenul meu de aseara - "In lumea gay sunt batran, dar altfel sunt chiar OK".
     Da, am sufletul greu, incarcat de multe bagaje mai mult sau mai putin dureroase, mai mult sau mai putin grele. Durere. Emotii spontane. Emotii intense. Dar nu am in asta nici o vina. Nu e vina mea ca m-am despartit la 38 si nu la 30. Sau la oricare alta varsta.
     Voi gresi. Nu sunt si nu voi fi perfect. Voi suferi ca prostul pentru motive reale sau pentru traume lasate in urma. "Si crezi ca esti pregatit?" Nu cred ca am dat raspunsul potrivit. Probabil ca raspunsul dat e potrivit pentru o realitate care urmeaza sa vina.
      Da, o sa fac toate greselile din lume. Insa nu voi face greseala de a astepta sa am 44 de ani si sa fiu complet vindecat.

Comentarii

  1. stai linistit, vezi-ti de visele tale.
    eu fac anul asta 40, am avut o relatie de 10 ani aproape si abia acum (dupa 3 ani de la ruptura) fac ceea ce nu am putut sa fac inainte, sa-mi urmez visele legate de cariera, de suflet si multe altele personale... altele decat cele legate de relatie.
    mi-am dat seama ca nu prea se poate si relatie si dezvoltare spirituala. practic iti dai seama ca NU mai ai timp de tine personal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. Multi ani inainte iti doresc :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit tot ce ai postat pana acum Mister. Ce pot spune e ca imi place cum scrii. E real, transmisibil si usor de inteles chiar si pentru cineva care n-a trait o experienta similara. Sper ca motivul pentru care ai facut blog-ul sa dispara cu timpul (poate mai repede de 6 ani) si sa-i schimbi mesajul, sa fie ceva de genul "dupa 7 luni impreuna cu el, deja nu ma mai simt singur" si ala sa fie doar inceputul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulți 'nainte! Vindecarea nu are nimic de a face cu matematica, deci.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mister Anonim - Multumesc :-))
    @Pinocchi0 - Sa mergem mai departe zic si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. ...hmmm...si eu am avut o relatie de 11 ani, dar na, ma mai gandesc din cand in cand la el, dar mi-am refacut viata, am o alta relatie si sunt happy! Doar tre' sa gasesti persoana potrivita! De uitat poate niciodata nu o sa-l uitam pt ca asta e, important e sa stim sa depasim situatia! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. prea multe reguli, prea multe limite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Matematica e buna doar in matematica, nu si pentru suflete! Nu te mai lua dupa toti profetii, maine te poti indragosti mai mult decat prima data! E o utopie sa stai sa reanalizezi trecutul, mai ales cand timpul lucreaza in defavoarea ta! E adevarat, sedimenteaza trecutul si mergi mai departe, daca vrei sa traiesti cu adevarat! Amicul tau, cel prea bine calculat, e de-a dreptul imatur. Ma rog, nu stiu de ce s-a frant "iubirea" dar e evident ca nu era facut pentru tine. Bucura-te de viata, traieste intens si vei uita in mult mai putini ani ceea ce a ramas in amintirea fracturata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră