Vitamina C

      Este al treilea post. Despre nici un alt tip nu am scris mai mult de un post. Desi el imi spunea ca isi doreste sa nu ajunga pe blogul meu, uite ca a ajuns mai multe postari decat oricine. De fapt, acest post nu este despre el. Este despre mine. La fel ca toate celelalte postari. Incerc sa scriu despre mine si despre ce simt in mine cand intalnesc pe cineva sau ceva mai deosebit in viata mea.
     Am realizat - pentru a nu stiu cata oara - ca nu e suficient ca o persoana sa aiba calitatile care ma atrag sa iasa ceva serios. Iar ce a ramas in urma este un fel de vid. Simt o raceala interioara. Un fel de calm. Ma uit la profilele de pe Romeo cumva indiferent. Am scos optiunea de Relatie de pe profil. Apoi am pus-o la loc.
     Cred ca am trecut intr-o alta etapa a maturizarii mele tardive. Uitandu-ma inapoi realizez ca era suficient ca cineva sa imi fie pe plac si ca eu sa ii fiu pe plac si sa incep sa cred ca sunt indragostit. Poate ca eram.
     C era un tip cu care simteam ca m-as putea potrivi. Dar etapa vietii in care te afli este cruciala. Te poti potrivi cu cineva, dar acel cineva poate sa aiba alte prioritati decat persoana ta. C nu este in acea perioada in care am putea fi impreuna. Poate nu va fi niciodata. De fapt, dupa o singura luna in care am vorbit si ne-am vazut - acum am ajuns din nou, straini. Aproape. Probabil daca as suna mi-ar raspunde cu vocea lui dintotdeauna. O voce masculina care intotdeauna m-a tulburat. Uneori as vrea sa sun. Uneori as vrea sa ma sune sa ma scoata in oras la o bere.
    Dar viata iti scoate in cale tot felul de oameni. Acum doua weekend-uri am avut in vizita un alt C. Foarte sexual. Foarte tandru. Au fost patru zile foarte pline. Apoi am fost la Brasov. Acolo altfel de experiente senzoriale. Si emotionale. Just sex. A urmat altcineva. O tatonare romantica. Placuta. Apoi alte 24 de ore si mult sex. Cu un tip de treaba si foarte glumet si relaxat.
     Cred ca imi doream cu tot dinadinsul o relatie. Am ajuns la concluzia ca "vanam" o relatie. Dar asta nu inseamna ca ceea ce simteam era neadevarat. Imi doresc si acum asa ceva, desi am fost tentat sa o scot de pe profil. Apoi am pus la loc. Pentru ca imi doresc un om cu care sa pot comunica si care sa comunice cu mine. As vrea pe cineva care sa ma sune doar pentru ca sa ma intrebe ce fac. Sa vina si sa adormim imbratisati. Sa privim un film impreuna. Cineva care sa poata sa faca sex cu mine si sa ma priveasca in ochi si sa stiu ca ma doreste si dupa ce a ejaculat. Vreau pe cineva care sa ii combine pe cei doi C. O pastila? Vitamina C.
Vreun doritor?

Comentarii

  1. Tu nu esti pregatit pentru o noua relatie. Bucura-te de sex (alti nu fac sex cu lunile) si de prietenii pe care ii ai si care au grija de tine la nevoie (altii sunt conplet singuri). Nu exista o pastila (solutie unica si simplu de aplicat). Ai rabdare si lucruri bune ti se vor intampla si nu te mai gandi la ce nu ai ci la ce bine e ca ai ce ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule, cu fiecare zi care trece tind sa iti dau tot mai multa dreptate. Iti multumesc pentru ganduri si comentariu

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră