Scorţişoară, ghimbir, cardamom şi piper negru

     Mă sărută blând. Eu sunt aşezat într-un scaun confortabil de piele şi ne uităm la muzică pe Youtube. Lady Gaga la GayPride Roma 2011 - Edge of glory. Se apleacă peste spătarul scaunului înalt şi mă sărută. Mă sărută invers, dar cu toate acestea buzele lui se potrivesc perfect cu buzele mele.
     Are barba scurtă şi îngrijită. Puţin mai înalt decât mine. Brunet cu ochii albaştri. Şi un zâmbet limpede. Tatuat pe spate, tatuat pe braţ, hmm. Ceva în sufletul mei ticăie ca o bombă cu ceas. Bem un ceai foarte aromat, care parcă stârneşte emoţii în mine în loc să le calmeze. Scorţişoară, ghimbir, cardamom şi piper negru. Mă sărută puternic şi îl simt foarte aproape de mine.
     Mergem spre pat. Se aşează uşor peste mine şi mă sărută în continuare. Este acel tip pe care îl simţi aproape de suflet, dar pentru care trebuie să îţi strângi toată puterea să îi poţi da drumul mai apoi. Aş vrea să îi strig ce mult ma atrage. Tac.
     Acum după ce totul s-a consumat rămânem întinşi în pat şi mă sărută. Da, există se pare şi tipi din ăştia care ştiu să sărute după. Aş vrea să îi strig ce mult imi place de el. Îl muşc de buză. Sunt buzele mele pe care trebuie să le muşc ca să nu spun ce nu trebuie.
     Scorţişoară, ghimbir, cardamom şi piper negru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră