Aştept. Sunt singur

     Are pielea catifelată şi ciocolatie. Are ochii de culoarea castanei. Are o gură dulce, dulce. Are un corp musculos şi tandru. Mă înnebuneşte noaptea când se cuibăreşte în braţele mele mari şi îşi lipeşte tălpile de ale mele. Îmi place pieptul lui păros şi îi ating cu urechea sfârcul tare încercând să îi aud inima bătând. Zilele astea are inima agitată. Zilele astea am inima agitată.
     Are 24 de ani. Are multe de lămurit în adâncul sufletului. Trebuie să facă o călătorie în sine şi să afle acolo mai multe adevăruri despre sine şi despre ceea ce îşi doreşte de la viaţă. Vine un moment in care fiecare trebuie să decidă. Pentru el momentul a sosit.
     Eu nu pot face nimic, este o călătorie a sa, în sine şi pentru sine. Sufletul meu este aici, sfâşiat de durere. Sufletul lui este departe. Aş vrea să îl pot tine în braţe şi să îi opresc răsuflarea şi neliniştile cu un sărut. Sau mai multe. Astept. Sunt singur.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră