Un om bun

Salut SuperEroule!

Așa mi-a spus ultima dată când ne-am auzit la telefon. Am discutat banalități despre plimbarea lui la Berlin, despre ultima poză pusă de mine pe Instagram. Ne vedeam de câteva luni și ne-am întâlnit poate nici de zece ori.

Nu eram în relație, dar îmi citea blogul cu plăcere și îmi urmărea aproape fiecare postare pe Instagram sau pe Facebook. Dar de fiecare dată când unul dintre noi era plecat din localitate, imediat dupa ce reveneam în oraș ne întâlneam și ne petreceam ore și ore împreună - 99% din timp dezbrăcați. Dar știam că nu suntem compatibili pentru o relație și cred că o știa și el. Era recent divorțat și la 42 de ani viața lui abia începea.

Deja nu mai stiam nimic de el de câteva zile, de aproape o săptămână și mă gândeam că e poate foarte ocupat. Apoi am aflat întâmplător de pe Facebook că... A murit. Nu știu - un accident de mașină, un atac de inimă sau un atac cerebral. Nu știu. Ceva instantaneu.

Era un om extrem de zâmbitor și de solar. Avea întotdeauna un zâmbet relaxat pe buze. Avea întotdeauna un cuvânt de încurajare pentru mine. Un om bun.


Ce faci SuperEroule?


Când l-am cunoscut am fost mai sceptic și mai reținut, dar cu fiecare întâlnire se apropia de mine, dar nu prea mult. Ori poate eu mă apropiam de el. Dar nu prea mult. Dansul ăsta a ținut, poate cinci luni. Poate mai puțin. În penultima convorbire telefonică, pentru că știa cât de mult îmi plac nopțile de vară și cât de mult îmi place să privesc stelele, mi-a spus că vrea să mă ducă la pădure. La munte. Și să privim stelele.

Iar acum ...

Nu aștepta să faci ceea ce vrei să faci cu persoana care îți place. Nu trebuie să fie iubirea vieții cea care să vă lege. Spune acum lucrurile pe care le simți chiar dacă nu vor duce la ceva concret. Spune-i omului că e special pentru tine. Mergeți împreună într-o escapadă acum sau cât mai curând posibil, ca să îl cunoști și ca să te cunoască, fără să stabiliți planuri pentru tot restul vieții.

Atinge-l și lasă-te atins. Atins pe corp și atins pe suflet. Nu îți fie frică să simți și să fii simțit. Fii vulnerabil.


Și acum dragă M, SuperEroul ar vrea te îmbrățișeze.

Pentru o ultimă oară. Încă o îmbrățișare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră