O furtună într-un pahar de apă

Sufăr din dragoste, îmi zice. Fostul meu e un nenorocit și s-a purtat oribil cu mine și aș avea nevoie să fiu cu cineva. Să dorm îmbrațișat cu cineva, îmi zice. Să dorm, nu altceva că nu sunt în stare, imi zice.

Mă blochez. Eu nu am mai dormit cu cineva îmbrațișat de aproape trei ani. La fiecare ocazie, am evitat la maxim orice ar fi fost mai mult decât sudoare, spermă și eliberare de moment. Și mereu am exclus din start rămas-ul peste noapte. La mine, sau la el.

Cu toate astea, ar mai fi fost vreo două persoane cu care aș fi vrut să stau îmbrățișat până dimineața. Dar până la urmă, viața a fost cea care a decis că nu așa trebuie să decurgă lucrurile.

Vin la tine zilele astea, îmi zice.

Sunt confuz. Am spus deja că e ok, că poate să rămână la mine, dar sunt confuz. Nu știu ce simt și de ce o astfel de apropiere posibilă mă încurcă și mă tulbură.

Îmi închipui cum ar fi să fie.

Mai trece o săptămână. O să vin la tine zilele astea, cred că miercuri, îmi spune.

Încerc să respir și să fiu calm. Am avut întotdeauna o slăbiciune pentru el. Sunt persoane care au trecut prin viața mea și pe care le-am plăcut. Și acum. Și acum zece ani. Și acum cincisprezece ani. El este una dintre aceste persoane care au rămas în amintire.

Încerc să îmi dau seama dacă e bine să doarmă la mine sau nu.

Încerc să mă conving că e ok.

Uneori mă gândesc la zidurile pe care le-am construit. Ziduri cu care să mă apăr de decepții. El nu este cel mai cel în mod clar, dar ... este cineva care m-a pus pe gânduri.

Încă o săptămână.

O să mă gândesc când pot să vin la tine, îmi zice iar.

Îi spun din nou că e binevenit.

Uneori vreau să văd lucrurile ca pe un test pentru mine. Chiar aș vrea să vină, pentru că e sexy. Alteori nu vreau să îl văd așa. E mai bine așa.



Îmi e frică de ceea ce simt.



Las zilele să treacă și nu îl sun.

Mă sună el.

Știi, îmi zice, am vorbit cu un tip cu care m-am văzut acum mulți ani și m-a invitat la el weekendul ăsta. Pot să rămân la el pănă luni.

Poate o să mă duc, îmi zice.



Și mie care îmi era frică de ceea ce simt.

O furtună într-un pahar de apă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră