Lumina nopții este albastră

 E 5 dimineața. E ciudat. Soarele are o lumină albastră ce inundă și colorează totul. Nu credeam că pietrele și zidurile orașului pot fi deodată toate albastre. Înainte ele erau roșii, galbene, roșcate - acum parcă toate au aceeași culoare a nopții. Care a fost și care acum nu vrea să se lase alungată.

Mă sărută ușor. Suntem singuri pe o stradă pietruită. O liniște perfectă spartă doar de agitația vrăbiilor care nu mai au răbdare.



”Acolo, undeva, este cineva și pentru tine”, îmi spune.



Sunt emoționat și îl iau în brațe. Și îl strâng tare, nu aș mai vrea să îi dau drumul. L-am privit toată noaptea dansând. Și am dansat și eu lângă el. Uneori mă apuca o tristețe intensă, frustrat pentru că nu aveam cum să dansez lipit de el. Eram totuși într-un club hetero, într-un oraș de provincie important. Și totuși.

Și găseam să îi spun nimicuri numai pentru ca să mă apropii de el și să îmi lipesc tâmpla de a lui chiar și doar pentru câteva secunde. Aproape că nu conta ceea ce spuneam. Sau ceea ce răspundea.

Am avut întotdeauna o slăbiciune mare pentru el. Și niciodată nu am crezut că voi avea ocazia de a putea ieși undeva împreună. Dar întâmplarea a făcut să ne regăsim într-un oraș care pentru el este casă iar pentru mine un oraș magic care mă relaxează și mă face să mă simt fericit.

La baie. La baie mi-am facut curaj și în timp ce el era ocupat, m-am apropiat și l-am sărutat pe gât. Pielea lui era tare, ușor transpirată. Și caldă.

Ieșisem ca simpli prieteni, ce ne cunoșteam de mulți ani. Dar eu nu am putut rezista. De câteva ore dansa fără oprire în fața mea și ... Ochii. Corpul. Tatuajele. Mâinile. Zâmbetul.

S-a întors și m-a privit. În baie nu mai era nimeni altcineva. Și m-a sărutat și el. Blând. Ca o mângăiere.

Acum când noaptea moare pe străzile albastre mă mai sărută o dată.



”Acolo, undeva, este cineva și pentru tine”.



Aș vrea mai mult, dar nu se poate.

Am să mă duc la somn singur, tânjind după o îmbrățișare și am să las lumina albastră a nopții să se evapore în ceea ce va fi următoarea zi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

Eu acum sunt liber