Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut

 Nu am mai scris demult. Nu am mai publicat nimic de cand am aflat ca a murit.

Nu am crezut ca el era asa de important pentru mine, dar de fapt a fost foarte important. Si mi-a fost foarte greu cand am aflat ca nu mai e. Luni de zile am fost dat peste cap. Suna banal, dar cu el m-am sarutat cu pasiune in timp ce faceam sex. Asa, cu adevarat.

Zambea tot timpul. Era fantastic de optimist.

Cu restul... nu pot sa ma sarut. Sau poate nu vreau.

Poate parea banal. Dar pentru mine este important.

De fapt... Nici cu el la inceput nu m-am sarutat. Apoi ceva s-a schimbat. Se vedea ca abia astepta sa ne revedem.

Zambea tot timpul. Cred ca incepeam sa ma indragostesc.

Zambea tot timpul. Nu aveam scapare.


Tu cauti doar sex, imi zice deunazi un amic. De ce nu te saruti cu cei care faci sex? Esti cam superficial.

Nu stiu, uneori m-am intrebat singur acest lucru. Simt ca desi partida este foarte intensa, nu ajunge acolo. Acolo, la nivelul la care conteaza.

Saruti, ma intreaba un profil. Saruti, ma intreaba un alt profil. De fiecare data raspunsul meu este invariabil - Nu. Si discutia se cam intrerupe in general.

Poate ca el a ramas un simbol in mintea mea. Asa cum simbol mai e si un altul cu care am fost aproape un an impreuna si care este clar un etalon in ceea ce caut la un tip. Si acest etalon masculin cam revine obsesiv in povestile mele despre ceea ce caut.


Cam stiu ce caut si ma prostesc gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut.


Poate daca m-as saruta cu aventurile mele, ceva ar putea deveni mai serios. Dar nu cred. E ca un cerc vicios. Nu devine mai serios in mintea mea pentru ca nu ma implic cu adevarat si nu ma implic cu adevarat pentru ca nu vad nimic a fi serios.


Cam stiu ce caut.

Si ma prostesc.


Gasind ceva care nu este deloc ceea ce caut.

Ei vin si pleaca.

Tu saruti? Eu nu.


Cred ca nu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu acum sunt liber

Lumina nopții este albastră